dilluns, 25 de febrer del 2019

LA MILLOR CLASSE II (BÀSQUET)

Sens dubte per als nostres alumnes, la millor classe d’Educació Física i fins i tot de qualsevol altra assignatura és la que poden preparar, organitzar i dirigir ells mateixos.

Els alumnes de 1r de batxillerat ja han començat com cada curs a programar, coordinar i dirigir ells mateixos una sessió (segons la seva especialitat) per a tots/es els companys i les seves companyes de 1r de batxillerat. Aquesta sessió de Bàsquet ha estat dirigida pels alumnes/jugadors Pol Lizaran (Vive_elMasnou Bàsquet Bol) i Jordi Borràs (Torrot Maresme 3 viles)
Són unes sessions molt engrescadores i formatives perquè quan es veuen de Professor, es posen una mica a la nostra pell. Descobreixen facetes de la classe que desconeixien, com per exemple el que costa mantenir l’atenció i motivació del grup durant gairebé 90 minuts.
El més destacat és l’autoavaluació que es fan entre ells. En finalitzar la classe, l’alumne -professor avaluarà a tots els seus companys i a la vegada tota la classe comentarà la sessió que acaba de rebre per tal de valorar-la.

Per realitzar aquestes sessions només cal tenir una mica de coneixements de l’activitat que pensen realitzar a classe, omplir la fitxa de la sessió, on hi haurà l’objectiu, manera de treballar-la i material a utilitzar. I endavant, a fer la millor classe de la seva vida!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada